Politica de confidentialitate

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Securitatea datelor cu caracter personal

Magazinul online 4pede.ro procesează date cu caracter personal în lumina legislaţiei aplicabile şi cu respectarea obligaţiilor care îi revin, în conformitate cu prevederile Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Toate datele cu caracter personal adunate de magazinul online 4pede.ro vor fi utilizate exclusiv pentru materiale de ordin informativ, oferte, facturi şi alte documente asemănătoare, cu condiţia obţinerii acordului prealabil.

Comunicarea

Pet Shop-ul online 4pede.ro va efectua comunicări comerciale prin poşta electronică doar în cazul în care destinatarul şi-a exprimat în prealabil consimţământul expres pentru a primi asemenea comunicări.
E-mailurile cu informaţii despre promoţii şi oferte speciale vor fi marcate clar ca fiind materiale de publicitate, iar Vânzătorul va fi identificat în mod corect. Dacă Cumpărătorul doreşte să se dezaboneze de la newsletter, Vânzătorul îi va respecte dorinţa.

Neasumarea responsabilităţii

Vânzătorul va încerca să publice corect şi rapid informaţii corecte pe site-ul său. Cu toate acestea, anumite caracteristici, stocuri sau preţuri se pot schimba mult mai repede decât poate Vânzătorul să le modifice pe site. În orice caz, Vânzătorul îl va informa pe Cumpărător de schimbări, pentru ca acesta din urmă să îşi poată schimba sau anula comanda. Pozele afişate pot să difere de produsele aflate la vânzare şi să nu descrie în totalitate caracteristicile produselor.

Reclamaţii

Vânzătorul va respecta în totalitate legislaţia privind protecţia consumatorului şi va stabili un sistem eficient pentru preluarea reclamaţiilor. Reclamaţiile şi cererile se pot trimite pe e-mail la adresa: office@4pede.ro sau prin poştă la:
• Net Shape S.R.L.
• Str. Arad nr. 31, Sector 1, Bucureşti, România
Vânzătorul va confirma primirea reclamaţiei în termen de 5 zile lucrătoare. În acelaşi timp îl va informa pe Cumpărător de durata preconizată pentru soluţionarea reclamaţiei şi îl va informa de stadiul acesteia. Vânzătorul va face tot ce îi stă în putinţă pentru a rezolva disputa amiabil.

Mediu

Conform OUG 5/2015, Consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roți barate cu două linii în formă de X.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]